Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" quantitative research"
9 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Czeczotko M., Stangierska D., Świstak E., Tul-Krzyszczuk A. Źródła zaopatrzenia lokali gastronomicznych na przykładzie produktów nabiałowych pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Nowacki R., Wasilik K. Cooperation of Enterprises of the Sector of Food Processing Industry with the Entities Rendering Business Services pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Górska-Warsewicz H., Kowalczuk I., Stangierska D., Świątkowska M., Zubrzycka A. Percepcja informacji żywieniowej jako elementu wpływającego na zachowania konsumentów w zakładach gastronomicznych pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Mazur J., Sznajder A., Targański B., Witek-Hajduk M., Zaborek P. Cechy domen internetowych polskich marek eksportowych a specyfika branży pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Nowacki R., Wasilik K. Znajomość i zaufanie wobec certyfikatów zrównoważonej konsumpcji a idea społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w perspektywie młodych konsumentów pdf
6. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Szuba P., Tworzydło D. Verifying an image objectives matrix for measuring the effects of public relations activities in business pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Rogala A. The relations between external and internal marketing communications pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Seliga R., Sułkowska J. Wykorzystanie marketingu społecznego w profilaktyce zdrowia pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Dworak J. Pozycjonowanie w marketingu. Wykorzystanie anamorfozy w pozycjonowaniu pdf